luni, 31 octombrie 2011

o zi...de luni



Vineri seara am vrut sa scriu pe blog...dar m-am razgandit...mi-am zis rapid ca las pe luni...sa nu fie doar postari de weekend :)) asa ca zis si facut...m-am trezit la 7 azi..deci clar,inca functionez dupa ora de vara...si voi mai functiona asa inca ceva timp de acum in colo...ma uit afara si vad ca e ceata...deci pana la amiaza nici gand sa fie soare,iar cand el o sa apara eu deja am sa fiu la servici,inchis inauntru...de multe ori intru si ies peste 8 ore din sediul firmei,si constat cu stupoare ca am pierdut o zi stand inchis...niciodata nu mi-a placut sa las o zi sa treaca asa...dar nu am ce face...sa revin la ziua de luni...cafeau am baut-o deci o bifam pe lista,ma mai invart un pic prin casa pana ma pregatesc sa plec...practic saptamana asta lucrez 7 ore in loc de 8...sa modificat programul...dar nu te gandi ca de asta nu sunt 8...am o alta sarcina in aceasta saptamana de asta mi sa taiat o ora...bine ca eu voi ramane la servici pana la 8...chiar daca programul se termina la 7,insa daca voi fi cu o stare de spirit mai ok,am sa plec mai repede sa ma plimb prin oras...numai sa nu fie prea frig...deja sunt un pic racit...doar un pic :P afara e frig...deja "miroase"a iarna...de maine intram oficial in luna noiembrie...deci ce ma mai mir..doar nu e iunie...incet incet caut si arhiva cu colinde...sa le adun si sa le pregatesc de auditie..e prea din timp...dar sa fie acolo...mereu le ascult mai din timp...cand sarbatorile sunt aproape sunt alte ocupatii decat cele de audiat colinde...si ca sa simt atmosfera o iau din timp "la colindat"...o sa imi iau concediu la sfarsitul anului...si inceputul celui nou...o tenta de planuri exista...insa pana la concretizare mai e ceva...de craciun sper sa fiu alaturi de prietena mea...iar de anul nou...acasa cu familionul...deja mi-au comunicat ca ambele nu le pot petrece departe de ei...am fost plecat..nu mi-a lipsit nimic...toata lumea m-a bagat in seama..nu stiau ce sa imi mai dea si ce sa imi mai faca...si cu toate astea m-am simtit ca  un strain blocat intr-o alta lume...si nu mai vreau sa retraiesc acea experienta...de sarbatori trebuie sa simti acel "acasa",pentru unii poate nu inseamna nimic...dar pentru mine inseamna coltul meu de rai si linistea inimii mele...sper doar sa fie bine..si sa ne fie bine...



Gata fug sa vad ce mai fac prin casa si apoi sa ma duc la servici...iti doresc o zi buna si o saptamana luminata si plina plina de lucruri bune!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ce sunt cuvintele?nici o descriere nu s-ar potrivi cu mine ca persoana,in viziunea fiecarui om eu sunt altfel!