vineri, 21 octombrie 2011

frunze...pasi...frunze



E toamna...parca prea dintr-o data ne-a luat cu vremea rece...nu ma las inca de ideea de a purta tricou...bine cu geaca pe mine...insa nici geaca groasa nu ma indur inca sa o scot...parca as mai lasa-o sa doarma in dulap...am inceput deja cu focurile...e bine sa stai lipit de soba...poate daca as fi fost crescut la oras..iubeam caloriferul...dar asa iubesc o soba :)) ea face viata mai frumoasa...deja in magazinele mari(hipermarketuri)au aparut decoratiuni pentru craciun si nelipsitele dulciuri..parca te imbine sa pui mana pe o punguta cu turta dulce in forma de bradut..o atingi dar iti zici in gand ca "mai e...si poate astepta...inca"si pleci zambind...si atunci realizezi ca in tine mai zace inca o urma din copilul de candva...si uite asa astepti sa treaca timpul...sa vrei zapada...si sa vina craciunul...am testat deja si primul vin fiert din productia de anul asta...sa iti zic cum e?mai bine lasa...deja am gustat din acea aroma...hmmmm...mai vreau...diminetile s-au transformat in 10 minute de stat sub paturica si sa beau cafeaua parca mai buna ca de obicei...si nu,nu am schimbat-o ca abia am descoperit-o :)) sunt satul de cafeaua adusa din alta tara...arsa si cu un gust oribil...poate pe meleagurile lor o fi mai gustoasa...ma simt un pic obosit ca nu stiu ce am,de ceva timp am somnul agitat si nu reusesc sa ma odihnesc cum trebuie...si cred ca de aici se trage starea mea...asa ca ma uit la ceas si ma poftesc politicos in pat...e caldut si bine...pe tine te astept la un vin fiert...cu gust de scortisoara si portocala...sa incepem sa aducem magia sarbatorile in sufletele noastre  ;)

un weekend bun!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ce sunt cuvintele?nici o descriere nu s-ar potrivi cu mine ca persoana,in viziunea fiecarui om eu sunt altfel!