vineri, 7 octombrie 2011

emotie de toamna....


Mereu cand vine toamna ma aprinde o stare asa de agitatie si neliniste...cred ca nu imi doresc sa se termine vara...nu degeaba sunt nascut in iulie...cand vad ca frunzele cad de prin copaci iar iarba a disparut mai de tot parca nu imi mai place sa stau afara...desi imi doresc sa apuc o bataie cu frunze...insa incerc de aceasta data sa ma leg de gandul ca vin sarbatorile si e momentul meu preferat...zapada...vin fiert...si miros de scortisoara...si cel mai important toata familia reunita la aceasi masa...ador cand e casa plina si toti prin jurul porcului sau cand se afuma pentru srabatori si stam afara cu o cana de vin fierbinte in mana...abia astept...mai e totusi un pic pana atunci asa ca ma gandesc zambind ca au trecut 2 luni de la operatie...sunt bine si asta  e tot ce vreau...mai am momente cand ma necajeste dar e bine...m-am mutat iar pe blogspot...eu sunt omul cu schimbarea...niciodata nu imi gasesc liniste intr-un singur loc...sper sa ma pot opri macar de data aceasta...insa adevarul e ca uit parola la blog si uite asa ma vad nevoit sa ma tot mut...important e ca cine vrea sa citeasca ce scriu ma gaseste oricum...


Si ca sa nu ma intind prea mult...lasam o postare scurta acu si una lunga cat de curand!un weekend super si linistit iti doresc prieten drag!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ce sunt cuvintele?nici o descriere nu s-ar potrivi cu mine ca persoana,in viziunea fiecarui om eu sunt altfel!