marți, 15 mai 2012

Poate azi...poate mâine


Scriu rar..şi nu că nu aş vrea să scriu des...dar de multe ori mă pun să scriu câte ceva şi las,apare câte ceva ce mă distrage şi abandonez...de 2 luni de zile sunt într-o continuă vacanţă pe care sincer nu mi-o m-ai doresc,consider că m-am odihnit destul şi că pot să merg mai departe...cu alte gânduri şi ideii,cu alte dorinţe,am trecut peste dezamăgirea ce am simţit-o,fiecare şut în fund e un pas înainte...încerc să nu mă mai consum şi agit..un lucru destul de greu de realizat dar nu imposibil...mi-am căutat refugiu în alte activităţi...m-am implicat mai mult în grădinărit  anul ăsta...de fel mama e cea care se ocupă de grădină...însă de data asta mi-a lăsat şi mie spaţiu pe lăngă ea...aşa că am umplut grădina cu de toate...mama a pus...eu mă ocup de udat...iar la recoltă o să ia cine ajunge primul  :))  îmi caut de muncă în continuare...nu rezist să stau fără banul meu în buzunar...sper doar să se ivească ceva cât mai repede să nu îmi plece mintea de acasă  :))  azi nu am prea multe de zis..însă sper ca în următoarea postare să scriu mai mult!!!


Îţi doresc o zi plină de soare şi linişte în suflet!!!

1 comentarii:

  1. Sper din tot sfletul sa iti gasesti serviciu cat mai repede sau poate chiar te faci gradinar,o sa vin sa cumpar si eu cate ceva.

    RăspundețiȘtergere

Ce sunt cuvintele?nici o descriere nu s-ar potrivi cu mine ca persoana,in viziunea fiecarui om eu sunt altfel!