marți, 3 aprilie 2012

un pic de primavara





E racoare de dimineata...asta ca sa nu zic ca e frig..mi-am baut cafeaua si am zis sa mai scriu ceva...sa iti zic cum e dupa intamplarea traita..pai cred ca,oarecum sunt bine...incerc sa ma gandesc cat mai putin posibil la ce sa intamplat si imi zic mereu ca orice sut in fund e un pas inainte.


Imi caut de lucru...m-am obisnuit sa am ce face zilnic si acum cand vad ca stau...ma simt mai obosit si mai satul de tot...incerc sa ma odihnesc pe cat posibil si sa ma implic in tot ce imi pica in cale,sa ma tina ocupat si fara prea multe ganduri,de ieri am devenit somer cu acte in regula...mi se pare a fi cea mai dezastru stare traita...ma simt ca si cum nu as fi bun de nimic...de parca ceva ar lipsi si nu as mai fi intreg
...


prefer sa muncesc si nu sa stau pe banii statului...care oricum is din banii mei :))  ca doar din salariul meu au oprit de m-au rupt...sper sa trec si de asta si sa revin la viata mea...care cat de cat prinsese culoare...inca are culoare si sper sa ramana asa...mi-am dorit sa revin in radio,e acel ceva ce ma relaxeaza si ma face sa ma simt bine,iar de vineri ne"auzim"din noi pe calea undelor...am lipsit un an...nici nu stiu cand a trecut...sper sa fac fata si sa ma descurc...am ceva emotii de pe acum...insa in primele 15 minute cu siguranta abia am sa pot vorbi...mereu cele 15 sunt cele mai grele...apoi sunt destins si ma linistesc....sper sa fie bine...sa fie bine pe toate capitolele...




Iti doresc sa fii bine,implinit/a si fericit/a!!!




PS:Postarea precedenta a fost dezactivata pentru un timp deoarece am crezut ca vor inceta barfele si rautatile la adresa mea...de unii fosti colegi de munca...dar inca au grija de funduletul meu...e loc pentru toata lumea :d aici am fost rautacios...dar nu am zis nimic gresit!

1 comentarii:

Ce sunt cuvintele?nici o descriere nu s-ar potrivi cu mine ca persoana,in viziunea fiecarui om eu sunt altfel!