vineri, 2 decembrie 2011

decembrie...momentul magic din an


A trecut asa repede timpul ca nici nu stiu cand am ajuns in luna decembrie,afara nu e foarte frig deci nu prea ai cum sa intri in aerul atmosferei de iarna,sunt zile cu soare ce iti dau senzatia ca esti in luna martie...sper doar sa avem zapada,fara ea parca nu prea se leaga povestea...mai ales la mine,in taramul meu de poveste...trebuie un pic de magie...deja magazinele sunt pregatire si aranjate,colindele se aud rasunand in difuzoare,incerc sa ma leg de ce prind si ce apuc incat timpul sa treaca mai repede...am nevoie de pauza si odihna...am nevoie de o perioada fara telefon si fara alte nebunii,am nevoie sa ma regasesc...parca o parte din mine e ratacita,iar,pe undeva...dar acum vreau craciun,beculete,brad,foc in soba,colinde si o cana de vin fiert aburind,bauta afara in ninsoare...cu siguranta o sa fac asa ceva anul asta...mi-am imbracat si blogul in tinuta de sarbatoare...cam atat pe seara asta...revin cu o noua postare cat de curand!
Toate cele bune!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ce sunt cuvintele?nici o descriere nu s-ar potrivi cu mine ca persoana,in viziunea fiecarui om eu sunt altfel!